ІНФОРМАЦІЯ
Б/У зброя без ліцензії: розширення асортименту

Розділ на сайті магазину СпортОРГ, присвячений бу пневматиці, револьверам Флобера та іншим видам зброї, які не вимагають ліцензії для продажу (тобто знаходяться у вільному продажу) – це сучасний майданчик для розміщення таких лотів.

БУ зброя акція - магазин СпортОРГ
Гуманітарна допомога в Харкові та поміч захисникам міста

Шановні клієнти! Є кілька новин для Вас щодо нашої діяльності у воєнний період. Ми активно займаємося гуманітарною допомогою, проводимо збір коштів та відправляємо частину з продажу на закупівлю всього необхідного: ліки, засоби гігієни, їжа для дітей, засоби захисту та багато іншого. Працюємо по Харкову та харківському регіону.

Гуманітарна допомогав Харькові - магазин СпортОРГ
Відновлення роботи та нові правила відправлення

Друзі! Наш магазин відновлює торгівлю та постачання в обмеженому вигляді. На жаль через війну та постійні бомбардування ми не можемо працювати повноцінно. Однак намагатимемося робити ВСЕ, що в наших силах.

Всі статті (13)

Повернення та обмін товару

Тут ми постаралися відповісти на найчастіші запитання та ситуації стосовно повернення та заміни товару в магазині.

Який саме товар можна повернути в магазин?

1. Можна повернути новий товар, який справно працює або не підійшов за своїми властивостями, не був у використанні й збережено його товарний вигляд (в т.ч. упаковці).

2. Новий або б/у товар, який поламався і не може бути відремонтовано.

Чи можна повернути товар, якщо він зламався та я не хочу його ремонтувати?

Поверненню та обміну підлягає тільки товар, який не може бути відремонтований в установлений законодавством термін або якщо один й той же дефект повторюється неодноразово.

Я хотів би отримати свої гроші назад та не хочу заміну.

Так, ви завжди можете отримати компенсацію грошима, якщо Вас не влаштовує товар, наданий на обмін. При цьому Ви отримуєте суму, сплачену раніше за поламаний товар.

ЗАКОНОДАВЧА БАЗА В УКРАЇНІ

Ми рекомендуємо перед пред'явленням претензії в магазин, для економії Вашого та нашого часу, ознайомитися з витягами з чинного законодавства України, які регулюють всі аспекти щодо повернення товару.

Отже, всі процедури заміни або повернення товару в нашому інтернет-магазині відбуваються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Заміна або повернення товару належної якості.

Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Обміну підлягає товар належної якості, якщо: товар не використовувався за призначенням, не має слідів використання (подряпин, потертостей), збережена повна комплектація, не порушена цілісність упаковки, збережений товарний чек. Обміну та поверненню не підлягають: товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані; товари для особистої гігієни відповідно до додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172. Уважно перевірте дотримання всіх перерахованих вище умов і узгодьте Ваш візит до нас в офіс. При собі необхідно мати паспорт. Якщо у Вас була доставка по Україні - обговоріть спосіб пересилання нам товару назад. Всі витрати, пов'язані з пересилкою покупець бере на себе. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то покупець має право придбати будь-який інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості або розірвати договір та отримати гроші в розмірі вартості повернутого товару або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання - в інший строк за погодженням сторін, але не пізніше семи днів. При отриманні товару по Україні гроші переводяться до найближчого до Вас відділення Укрпошти.

Заміна або повернення товару неналежної якості.

Заміна або повернення товару неналежної якості проводиться в разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, підтверджених висновком авторизованого сервісного центру. Адрес сервісного центру можна подивитися в гарантійному талоні або в інтернеті. Перед поїздкою в сервісний центр перевірте правильність заповнення гарантійного талона.

Шановні клієнти! Ми намагаємося максимально задовольнити Ваші запити та завжди йдемо назустріч. Зі свого боку, ми просимо ставитися до покупки відповідально, уточнюйте у менеджерів всі вимоги до товару та його характеристики, перевіряйте комплектацію, наявність гарантійного талона для нових товарів й зовнішній вигляд. Це істотно мінімізує всі ризики та ви будете впевнені в своєму придбанні, а ми, в свою чергу, що виконали свою роботу якісно.